ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

تولد یک زندگی

روزای بهتر

1392/8/2 19:17
308 بازدید
اشتراک گذاری
بعد دو روز از خبر بارداری همسرم ،تعداد بیشتری از اطرافیان از این موضوع مطلع شدن که مارو هم بعضا از الطافشون بهره مند کردن که تبریک بابا و از این حرفا... یه طرف مغز من خوشحاله از این موضوع و طرف دیگه اش همچنان نگران!! نمیشه نگرانی نداشت خب.
 چیزی که بیشتر از باردار شدن یه خانوم مهمه سلامت دوره بارداری و حفظ جنین در طول دوران بارداریه ...بقیه مسائل مثل مشکل دار نشدن بچه و غیره و غیره هم که اضافه بر مسائل دیگه موجب نگرانی آدم (در اینجا پدر) میشه. من و همسرم چون رابطه فامیلی نزدیکم داریم هردومون مقداری نگران این مسئله و تاثیراتشم هستیم البته  اقدامات مشاوره ای قبل ازدواج انجام شده و همه چی مارو خاطر جمع کرده که با الطاف الهی نباید نگران چیزی خاصی بود ولی بهرحال بازم نمیشه بهش فکر نکرد و البته طی دوران بارداری و ماههای بعدی اقدامات پزشکی و آزمایشی رو که خواهیم داشت که خدای نکرده ......ولش کن فکرشم اذیتم میکنه.
هوا  همچنان گرمه و موضوعات روزم فعلا بحث های پیرامون حمله احتمالی به سوریه و این موضوعات تلخه ... راستی که دنیای کثیفیه این سیسات و قدرت خواهی و چه جنایاتی که بخاطرش انجام نمیشه ...دلم برای کودکانی که روزانه قربانی این جنایات میشه بیشتر بدرد میاد..
خدا عاقبت مارو بخیر کنه و فرزندانمونو
امضا: پدر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)