ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

تولد یک زندگی

گیروگرفتاریهای وبلاگی و تاخیر مطالب

1394/5/3 19:38
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

متاسفانه بعد مشکلاتی که وبلاگ اصلی ایلیا در بلاگفا پیدا کرده (این سرویس دهنده قدیمی وبلاگی دچار مشکلات سرور و فنی شده و وبلاگهاش چندماهیه یا در دسترس نیست یا امکان ورود به بخش مدیریت نیست) ما هم دچار افول شدید شدیم !! یعنی چون اون وبلاگ با این وبلاگ نی نی سایتی با هم آپ میشن اینه که دستمون مونده تو گردو ، درم نمیاد !  هی خواستیم بیخیال اون وبلاگه بشیم ولی حیفمون اومده چون اونوبیشتر سر میزنن دوستان و فامیل . واسه همین کلی مطلبامون راجع به ایلیا بیات شده  !

اصلن بیخیال بلاگفا . دم همین نی نی سایت گرم که فعلن سرویس دهیش بی نقصه (اگه چشم نخوره )

اما ایلیا کوچولوی ماکه  روز به روز داره بزرگتر میشه و شیطونیاش هم مثل خودش بزرگ و بزرگتر . از پا تو کفش بزرگترا کردن بگیر تا ریخت و پاش های وسائل خونه !

کلن عاشق کفشای آشپزخونه اس و از یکسالگی به این ور دیگه مامانش از کفشای خودش استفاده ای نکرده!

خود وسائل آشپزخونه و کابینتها که تا جاییکه قدوقواره اش اجازه میده از دستش در امان نیست و ما فعلن با یه روش بدوی سعی کردیم جلوی بهم ریزیاشو بگیریم!درسخوان (یعنی با دراوردن دستگیره کابینت و دراور و غیره )  

کم هزینه  و کارآمد ... خندونک

با این وجود از ما جلوتر به هرچیزی خودشو میرسونه و اگه دری باز بشه آقا ایلیا زودتر اونجا خودشو جا میکنه چه در یخچال چه در کابینت و چه در کمد ...باز زور هم باید عقبش بکشی تا بتونی وسیله یا چیزی که میخوای برداری ... وقتی هم کاره خودشو میکنه وصدامونو درمیاره ،چون میدونه داره کاره بدی میکنه  زود خودشو شطرنجی میکنه که یعنی " من نبودم و کار من نیست" (مث عکس پایینی ) یا یه گوشه قایم میشه و نیشخندی نثارمون میکنه و از زیر دستاش یواشکی نگامون میکنه تا ببینه عصبانی شدیم از کارش یا قضیه جدی نیست!زبان

خلاصه که فقط وقتی خونه آرامش داره که ایلیا اینجوری باشه !

عزیز بابا فعلن لالا کرده ... هیسسس که اگه بیدار شه خونه رو هواسچشمک

تا بعد

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان جون
3 مرداد 94 22:31
ای جونم ایشالله خدا حفظش کنه... مامانی همه بچه ها اینجورین از اونجایی که ما مادرا نمیتونیم هیچ کاری انجام بدیم فقط مجبوریم واسشون ذوق دَر وَکُنیم