ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

تولد یک زندگی

اولین پست سال جدید،آغاز نهمین ماه بارداری

1393/1/10 8:38
408 بازدید
اشتراک گذاری

                        

 

پست آخری ما در این وبلاگ مربوط به بهمن ماه است، زمانیکه پسر بابا ، وارد هشتمین ماه زندگی جنینی اش شده بود . از آن وقت تا امروز بیش از یکماه گذشته و الان پسرک من وارد نهمین ماه حیاتش در رحم همسرم شده.
گرفتاریهای ماه آخر سال و دم عیدی باعث شد که کمتر مجال اینترنت گردی و وبلاگ سواری ! داشته باشیم و این شد که  وقایع این یک ماهه در خاطره این وبلاگ ثبت نشد.
حال که به مدد گذشت ایام و گردش افلاک ، سال نو شده و بهار از راه رسیده ، هنوز که ماهی قرمزها و سبزه  های سر سفره هفت سین رنگ روی خودش را حفظ کرده ،بجاست که از جانب خودم و همسرم یه تبریک جانانه بابت سال نو و ایام نوروز به همه خوانندگان و مخاطبین این وبلاگ و دیگر نی نی وبلاگ های  عزیز عرض کرده و برای خود و خانواده های عزیزشان بویژه کوچولوهای بهشتیشان ، ایامی خوش همراه با سلامتی و تندرستی آرزو کنیم .
امید که سالی که آغاز کردیم برای همه مردم و دوستان سال موفقیتها و کامیابیهای متعدد باشد . برای من و همسرم که امسال سال خاص و ویژه ای خواهد بود چرا که فرزندمان به امید خدا تا یکماه دیگر قدم به زندگیمان خواهد گذاشت و گرمی حضورش زندگی مشترکمان را رونق و صفای خاصی خواهد بخشید.
  سال گذشته فراز و نشیبهای زیادی را تجربه کردیم بخصوص از زمان باردار شدن همسرم . استرسهای کم و زیادی که در این مدت هشت ماهه از سر گذراندیم همه به امید دیدن تولد  فرزندمان پذیرفتنی و شیرین بوده . بخصوص مامان کوچولو ،سختی و درد های زیادی تحمل کرد تا مشکلی برای پسرکمان پیش نیاید .شکر خدا نتایج آخرین  سونوگرافی نشان از این میداد که  همه چیز خوب  پیش رفته و پسرمان الان بیش از دو کیلو وزن گرفته و در سلامتی کامل است.
امروز که هشتمین روز عید را سپری کردیم دیگه دید و بازدید های مرسوم انجام شده و منزل هر کدام از فامیل محترم که فاقد پله های زیاد (بدون آسانسور) بوده و در ارتفاعات ساکن نبوده اند مورد تفقد و بازدید عیدی من  و همسر محترم قرار گرفته و بقیه را به دلیل شرایط دشوار مادرانه  به بعد از تولد آقا پسرمون موکول کردیم .


فعلا شب خوش تا پست بعدی     

امضا :پدر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)