ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

تولد یک زندگی

سه ماهگی تو و درد دلای بابا

1393/4/25 17:58
155 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 25 تیره و من دور از تو و مامان روزهارو میگذرونم پسرکم . حالا تو سه ماهه شدی یعنی نهال وجودت ، 90 روزه که  رشد کرده  و داره بزرگ میشه تا به امید خدا روزی درخت تنومندی بشه و بابا بتونه بهش تکیه کنه.

 

عزیز دلبندم این روزها که تو و مامان کنارم نیستی ،غیر دلتنگیهای گاه و بیگاه ، بابا روزهای سختی رو تجربه کرده .  بابا این چند روز باید  بیشتر از قبل مراقب بابابزرگ و مامان بزرگت باشه . بابابزرگت چند روزی رو بیمارستان بود دکترا جراحیش کردن تا خوب بشه و برگرده خونه و مامان بزرگت هم مثل همیشه روی تخت خواب کوچیکش دراز کشیده و با چشمهای بی رمق و کم فروغش روزهای سخت کهنسالی و مریضی رو سپری میکنه . دل بابا گاهی خیلی میگیره و غصه دار میشه . خب آدمیزاده دیگه ،غم و شادیهاش حساب و کتاب درستی نداره . روزگار هم سختی  وآسونیش به یک منوال نیست . واسه همینم هست که امید و ناکامی همیشه همزاد آدماس .

شما هنوز خیلی کوچیکی که بخوای این چیزا رو بدونی . سختی و آسونی واسه تو کوچولوی نازنین من خلاصه میشه  تو اینکه چقدر سخت باشه واست تند تند شیر بخوری یا اینکه  بتونی گردنتو صاف نگه داری و سرتو بیاری بالا ... تازه سختیای دیگه هنوز تو راهه عزیزم!  تو باید بعدها بتونی بشینی ، بتونی  سرپا وایسی و از همه سخترش اینه که خودت بری دستشویی !!خسته آره عزیزم هنوز کجاشو دیدی .

میدونی عزیز دل بابا ، این مدت که پیش بابابزرگت تو بیمارستان بودم  و کنار تختش دستهاشو گرفته بودم تا آرامش داشته باشه ، به تو فکر میکردم و اینکه این روزها شاید برای من وتو هم روزی تکرار بشه . هیچ دلم نمی خواد که روزی تو بخاطر من اذیت بشی و سختی تحمل کنی . ولی خب کی میتونه بگه آخرش چی میشه.

دلم میخواد همیشه شاد و خندون ببینمت هرچند گریه هاتو هم دوست دارم بخصوص وقتی بغض میکنی که خیلی شبیه بغضای مامان بزرگته . ولی این بغض و گریه ها الان  برای تو نهایتش سر دیر رسیدن سهمیه شیرته یا دیرتر آروغ زدن که دلپیچت میگیره . یا اینکه مامانت برای چند دقیقه بخواد ازت دور بشه و بره سراغ یه کاری ... دیگه بیشتر ازاین که نیست . هست ؟

امروز داشتم آهنگ سعید شهروزو که برای پسرش خونده بود گوش میکردم و بعضی جاهاش بین خودم و تو همزادپنداری میکردم ولی بازم دلم نمیاد روزی تو اون موقعیت ببینمت یا ببینی بابا تو .



 

ای داد بیداد بگذریم عزیزکم ...  بابا کمی دلش قلمبه شده بود ولی تو همیشه شاد باش . یعنی امیدوارم همه بچه های عالم شاد باشن و دلای کوچولوشون غم نبینه. آمین.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)