ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

تولد یک زندگی

مشکل یه دست و دو تا هندوانه!

1394/3/27 0:45
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مدت زیادی از پست قبلی میگذره و ما نتونستیم وبلاگ ایلیا رو با وجود اتفاقات روزمره جالب و قابل نوشتن ، آپ کنیم .یه دلیل مهمش این بوده که  ایلیا یه وبلاگ مشابه هم در یه سایت محترم  وقدیمی  دیگه داره و ما همزمان مطالب دوسایت رو آپ میکنیم و متاسفانه این سایت محترم بخاطر مشکلات سرورهاش یه دوماهی میشه از دسترس کاربراش خارج شده و همه وبلاگهاش پکیدن!! وچون بخش زیادی از دوستان و آشنایان ما اون وبلاگو دنبال میکردن این بود که ما هم منتظر موندیم تا این مشکل حل بشه تا مطالب دو تا وبلاگ همزمان باشه تا همخونی داشته باشن (اصلن یکی از علتهای اینکه از اول دو تا وبلاگ  برای ایلیا درست کردیم همین بود که اگه یکی مشکل دار شد ، نوشته های ما که حکم دفترچه خاطرات زندگی کوچولومون هستش ، از بین نره چون خودم قبلنا این تجربه رو تو وبلاگ نویسی داشتم -خیلی سال پیش البته!)

خلاصه که هرچی منتظر موندیم اون سایت تا الان مشکلاتش کامل حل نشده  و فقط وبلاگهاش دوباره در دسترسه ولی امکان نوشتن مطلب جدید و ورود به بخش مدیریت وبلاگها نیست . ما هم دیدیم اینجوری نمیشه و ما کلی مطلب روزانه داریم که برای ایلیا بنویسیم و اینجوری همش بیات شده و فراموشمون میشه . اینه که گفتیم فعلن با همین وبلاگ ایلیا توی نی نی وبلاگ  جلو میریم تا بعد . انشالله که اینجا سرورهاش سالم و سلامت به کارشون ادامه بدن که دیگه ما جای سومی نداریم !چشمک

ایلیا، کوچولوی ما  روز به روز بزرگتر وتوانمندتر میشه و کارای جدید تری ازش سر میزنه. الان هم 14 ماهش تموم شد و وارد پانزدهمین ماه زندگیش شده. امیدوازم دیگه بین مطالب زیاد فاصله نیفته .

تابعد

 

پسندها (2)

نظرات (1)

بابا جون
9 مرداد 94 19:06
خدا زیادش کنه چقدر زشتی دائی جون