ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

تولد یک زندگی

ایلیا تو هفته ای که گذشت

1393/6/3 16:03
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان وبابا

الان شما خوابی  ومن وقت کردم برات بنویسم 

از روز واکسن برات مینویسم که شما آقا بودی وخوب تحمل کردی اما خب من استرس داشتم وشبش از ترس  اینکه تب نکنی بیدار بودم خدا رو شکر شما تب نکردی اما خوب شب قبلش هم به خاطر مادربزرگت (مادر بابایی ) که حالشون بد بود نخوابیدم  بابا هم نخوابید طفلی این روزا زیاد استرس داره وخستگی زیاد تو چهرش نمایانه خواب آلود

اینم عکست تو مرکز بهداشت

اخی چشات پف داره اخه از خواب بیدارت کردیم

امروز بردیمت حموم چه پسمل خوبی دارم وقتی میبریمت حموم آب رو خیلی دوست داری همچین لم میدی تو وانت  قربونت برم فقط بعضی وقتا موقع سر شستن نق میرنی اونم تقصیر باباست بد میگیرتت  خطاوقتی خودم تنهایی میبرمت آرومی اما امان از بابا دلخور بازیش میگیره وتو رو کج وکوله میکنه کچلهههخخخخ

آخ جون آب بازییییییییییی

- تو حمومم دستم  تو دهنم بس که لثه هام میخاره

 

دست مامانم وباباجونم درد نکنه منو بردن حموم

باز که من دخملت کردم کار وکاسبی نداری مامانششششش

دیروز بردیمت پارک البته ما هر روز میبریمت بیرون یا میریم پارک فاتح یا خانواده یا ایران زمین اون روز بردیمت ایران زمین  عاشق پارکی وکنجکاو که همه جا رو ببینی  فدات بشم هرکی میبینتت قربون صدقه ات میره گاهی که دستت رو تو دهنت میکنی  چون لثه هات میخواره همه میگن ببین جوجه رو دستش تا مشت تو دهنشه هههخخخ سندش موجوده  ببین

پسملم لثه هاش میخاره خب !

قربونت برم به چی نگاه میکنی انقدر عمیق هان؟!

اینجا دیگه مامان رو دیدی

 

آخ آخ آخ  امان از وقتی که خوابت بیاد و شیطون شده باشی وندونی چطوری بخوابی طفلی مامان گرفتار اخلاق خوب شما میشه اون موقع باید یه فکری برای شیر خوردنت بکنم متفکر تا شما رو بخوابونه که باید بلند  شه راه ببره وشیرت بده هی وایییییییییییییییبی حوصله البته خدا رو شکر زود خوابت میبره وگرنه مامان  دیگه کمر براش نمیمونه

البته تو این عکسا بچه خوبی بودی  بععععععلللللههههههههههه

خب عزیزم فعلن بگیر بخواب بذار مامانم به کاراش برسه .افرین پسمل گلم .

بخواب دیگه .خواهش میکنم خسته بوسسسسسسسس.

تا بعد!

پسندها (1)

نظرات (0)