ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

تولد یک زندگی

جوونه زدن اولین دندون ایلیا

1393/7/21 11:53
184 بازدید
اشتراک گذاری

                         

سلام عزیز مامان وبابا

عیدت میارک قربونت برم عیدی که برای منو بابا متفاوت با بقیه عیداست چرااااااااا چون شما عیدی دادی بهمون واولین دندونت رو در اوردی

دیشب فهمیدم و کلی ذوق کردیم بلافاصله زنگ زدم مامان عزیزو بهش گفتم هههخخ اخه ذوق داشتم دیگه

شما چند وقتی بود که بد اخلاق شده بودی اما نه زیاد اما خوب دیگه درد داشتی و زیاد هم خراب کاری میکردی اما در مقایسه با بقیه خیلی صبوری کردی  عزیزم قربوتن برم من

همش دستت تو دهنت بود اونم دوتا دستت ببین

اینم عکس دندونت که با کلی مکافات گرفتیم با باباجونت البته  دست منم تو دهنت هههخخ  اخه همش زبون نازت رو در میاوردی  منم رفتم دستم رو شستم و زبونت رو جا ساز کردم هههخخ

یه چیز دیگه اینکه وقتی تو رورئک کوچیکت میزاریمت با یه پارچه میبندمت بس که وول میزنی یه دفع میبینم کجی و میری رو زمین ببین با  باوجود بستن پارچه بازم چطوری دستت رو در میاری و باز خودت رو کج میکنی

 

یه عکسم گرفتم از وقتی دو تا دستاتو میکنی تو دهنت که خیلی بامزه میشی انگاری میخوای سوت بزنی. عزیز مامان معلومه لثه هات خیلی میخاره فدات شه مامان

این عکس آخری رو هم بابا گرفته وقتی یکی از لیاسای جدیدتو تنت کردم که البته هنوز کامل اندازت نیست تازه کشیدم رو لباسای زیرت . ولی با کلاهش که سرت میکنم خیلی با مزه میشه جوری که هرکی میبینه میگه این عروسکه یا نینی تونهخنده بابائی تو این لباس بهت میگه مش ایلیا! قربونت بشه مامانی.

من دیگه برم برات سوپ بذارم . بوسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه & فائزه
21 مهر 93 18:21
سلام عیدتون مبارک نازی خداحفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید خوشحال میشیم نظر فراموش نشه
باباو مامان ایلیا
پاسخ
سلام عید شمام مبارک مرسی که سر زدین چشم حتما