ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

تولد یک زندگی

وقتی ایلیا چت میکند !

1393/7/14 13:50
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز داشتم با یه سری از دوستان تو نت که اونام بچه های ریزه میزه مثل ایلیای من دارن چت میکردم و درباره بچه هامون چیز می نوشتیم . اتفاقا ایلیا رو هم  کنار دستم خوابونده بودمش  تا یه چند دقیقه ای برم تو اینترنت و از این حرفا . هنوز ده دقیقه نشده بود که وروجک خوابشو زد و چشاشو باز کرد و شروع کرد به لبخند زدن ...خب خدارو شکر اخلاقش خوبه و من و میتونم به چتم ادامه بدم ... یواش یواش نگاهش به کاری که می کردم جلب شد و لپ تاپو ورانداز میکرد . کلا علاقه مند شده به لپ تاپ بخصوص که باباش گاهی که میخواد نگهش داره میذاردش کنار دستش جلوی لپ تاپ و اونم خیز برمیداره سمت صفحه کلید لپ تاپ و همه چیزو میفرسته هواقه قهه

ایلیا وقتی از خواب پا میشه بعد کمی ورانداز کزدن و  اینور و اونور و لبخند زدن شروع به دست و پا زدن میکنه و با اینکار حسابی با خودش ذوق میکنه بعد بلافاصله خودشو دمر میکنه و اگه چیزی نردیکش باشه سعی میکنه بگیردش و اگه بتونه ببره سمت دهنش و یا میزنه تو سر اون چیزگیج

من چون میدونستم کمی دیگه که بگذره میاد سراغ لپ تاپ و نمیذاره من کارمو بکنم  ، این بود که کمی کشیدمش عقب تا نگاهش دور شه  و مثل اکثر اوقات شروع کردم براش زمزمه کردن و ترانه کودکانه خوندن تا همینجوری خوش اخلاق بمونه تا من کمی بتونم با برو بچ گپ بزنم . خب گاهی هم باید بلند میشدم سری به غذا بزنم و حواسم به آشپرخونه باشه . این بود  که بعد اینکه  یه خط  نوشتم و ارسال کردم پا شدم یه سر بزنم به غذام و برگردم . تو آشپزخونه هم همینجوری برای ایلیا میخوندم تا به گریه نیفته . چند لخظه نگذشته بود که دیدم  صدای تق و توق میاد یه نگاه کردم دیدم بعله آقا پسر خودشو کشیده رسونده به لپ تاپ  و داره میکوبونه سر لپ تاپ بدبخت ! دستم بند بود و همون لحظه نمی تونستم برم سراغش . بعد یکی دو دقیقه که رفتم سراغش قبل اینکه از رو لپ تاپ برش دارم با گوشیم ازش یه عکس گرفتم چون میدونستم بدردم میخوره !

آقا یعد اینکه ورش داشتم کلی ام شاکی شد که چرا مزاحم چت کردنش شدم شاکی  وقتی یه نگاه انداحتم ببینم چه خرابکاری کرده با تعجب دیدم دو تا کامنت با حروف پشت سرهم و نامربوط به اسم من ارسال شده و دوست بی خبر از همه جای منم کامنت گذاشته که اینا چیه فرستادی و چی میگی تو و از این حرفا خندونک ماجرا رو که گفتم کلی حال کردن!

اینم قیافه حق بجانبش بعد این ماجرا که یعنی مگه چیه مام بلدیم چت کنیم !!

اینم از ماجرای چت دوخطی ایلیا خان . تا بعد

 

پسندها (1)

نظرات (0)